Medianetworking to kierunek studiów, który powstał zmyślą o kształceniu specjalistów z branży internetowej. Absolwenci kierunku mają być specjalistami z zakresu posługiwania się technologiami internetowymi, tworzącymi i promującymi wartościowe treści.
Źródło: techcrunch.com
Praktyka, praktyka, praktyka...
Założeniem twórców kierunku jest realizacja jak największej ilości zajęć w formie warsztatów, ćwiczeń, spotkań z praktykami oraz projektów grupowych i indywidualnych. Studenci mają uzyskać znajomość obsługi współczesnych technologii i narzędzi takich jak Google Adwords, Google Analitics, narzędzia SEO.
Na studiach do wyboru są dwie specjalizacje z obszarów współczesnej polityki i gospodarki lub e-kultury i trendów społecznych.
Pojęcia związane z kierunkiem to: social media, mediaplanning, webvertising, blogging, infobrokering.
Studia na tym kierunku to studia licencjackie I stopnia dostępne w trybie stacjonarnym i niestacjonarnym.
Medianetworking został stworzony w wyniku współpracy Wyższej Szkoły Nauk Humanistycznych i Dzienniarstwa w Poznaniu i specjalistów z blisko 70 firm z branży internetowej.
Na filmie można zobaczyć wycinek wiedzy z jaką spotkają się studenci i jaką będą posługiwali się absolwenci.
Opinie o uczelni realizującej kierunek można znaleźć na portalu Opinie o Uczelniach.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz