wtorek, 24 maja 2016

Lingwistyka praktyczna i copywriting - studia w Toruniu

Lingwistyka praktyczna i copywriting to pierwszy na Uniwersytecie Mikołaja Kopernika w Toruniu kierunek praktyczny, co oznacza m.in.: kilkaset godzin praktyk zawodowych oraz zdobywanie wiedzy od praktyków. 

Studia przeznaczone są dla osób, które chcą zdobyć wiedzę z językoznawstwa, literaturoznawstwa, nowych mediów i marketingu.





Lingwistyka praktyczna i copywriting to trzyletnie studia licencjackie. Podczas pierwszego roku program studiów jest taki sam dla wszystkich. Później każdy student oprócz zajęć obligatoryjnych wybiera dwa moduły specjalizacyjne spośród następujących: komunikacja publiczna, komunikacja międzykulturowa, turystyka literacko-kulturowa, copywriting i retoryka praktyczna. 

Również od drugiego roku każdy student jest zobowiązany do odbycia miesięcznej praktyki zawodowej w wymiarze co najmniej 300 godzin. 

Przykładowe przedmioty realizowane podczas studiów to: podstawy teorii komunikacji, socjologia literatury, gramatyka funkcjonalna języka polskiego, zjawiska kultury popularnej i masowej, słowniki i encyklopedie, psychologia zarządzania zasobami, grafika komputerowa.

Absolwenci kierunku „Lingwistyka praktyczna i copywriting” uzyskają kompetencje, które będa mogli wykorzystać w pracy dla firm reklamowo-copywriterskich, dla mediów tradycyjnych i nowych oraz wszędzie tak, gdzie kształtowany jest wizerunek firmy, instytucji, marki, czy produktu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz