wtorek, 23 września 2014

Medianetworking, czyli marketing internetowy

Medianetworking to kierunek studiów, który powstał zmyślą o kształceniu specjalistów z branży internetowej. Absolwenci kierunku mają być specjalistami z zakresu posługiwania się technologiami internetowymi, tworzącymi i promującymi wartościowe treści. 


Źródło: techcrunch.com


Praktyka, praktyka, praktyka...

Założeniem twórców kierunku jest realizacja jak największej ilości zajęć w formie warsztatów, ćwiczeń, spotkań z praktykami oraz projektów grupowych i indywidualnych. Studenci mają uzyskać znajomość obsługi współczesnych technologii i narzędzi takich jak Google Adwords, Google Analitics, narzędzia SEO. 

Na studiach do wyboru są dwie specjalizacje z obszarów współczesnej polityki i gospodarki lub e-kultury i trendów społecznych. 

Pojęcia związane z kierunkiem to: social media, mediaplanning, webvertising, blogging, infobrokering.

Studia na tym kierunku to studia licencjackie I stopnia dostępne w trybie stacjonarnym i niestacjonarnym.

Medianetworking został stworzony w wyniku współpracy Wyższej Szkoły Nauk Humanistycznych i Dzienniarstwa w Poznaniu i specjalistów z blisko 70 firm z branży internetowej.

Na filmie można zobaczyć wycinek wiedzy z jaką spotkają się studenci i jaką będą posługiwali się absolwenci.




Opinie o uczelni realizującej kierunek można znaleźć na portalu Opinie o Uczelniach.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz