niedziela, 9 sierpnia 2015

Komunikacja wizerunkowa

Komunikacja wizerunkowa to kierunek młody, ale bardzo popularny. Podczas tegorocznej rekrutacji nie było problemu z kandydatami. Nabór został zamknięty już po pierwszej turze rekrutacyjnej.

Studia na komunikacji wizerunkowej przeznaczone są dla osób, które swoją przyszłość chcą związać z branżą reklamową i public relations.

Źródło: http://www.pcworld.com

Komunikacja wizerunkowa to studia stacjonarne lub niestacjonarne I stopnia (licencjackie) oraz II stopnia (magisterskie).

Przykładowe przedmioty znajdujące się w planie studiów to np.:
  • Komunikacja międzykulturowa,
  • Projektowanie graficzne,
  • Warsztat tekstów użytkowych,
  • Badania empiryczne,
  • Teamwork i teammanagement,
  • Wystąpienia przed kamerą,
  • Myślenie projektowe.

Absolwenci kierunku zostają specjalistami zarządzającymi komunikacją i wizerunkiem w różnych firmach i instytucjach m.in.: w  agen­cjach re­klamo­wych, public re­lations oraz bran­din­go­wych, stu­diach pro­jek­to­wych i gra­ficz­nych, mediach.

Podobne kierunki studiów to dziennikarstwo ze specjalnością public relations i komunikacja społeczna.

Kierunek dostępny jest na Uniwersytecie Wrocławskim.

Zobaczcie filmik studentki komunikacji wizerunkowej, w którym odpowiada na pytania o tym jak dostała się na studia, co zdawała na maturze i jak wygląda studiowanie na tym kierunku.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz