niedziela, 14 czerwca 2015

Design i komercjalizacja produktu

Design i komercjalizacja produktu to specjalność na kierunku towaroznawstwo na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu. Specjalność tą można wybrać na studiach II stopnia.

Kandydaci na studia muszą mieć ukończone studia licencjackie o profilu ekonomicznym bądź humanistycznym oraz interesować się designem i komercjalizacją produktów.

Twórcy specjalności postanowili połączyć szeroko rozumiany design z podejściem biznesowym. Absolwenci specjalności będą w stanie wykorzystać wiedzę menedżerską w obszarach związanych z  projektowaniem, kreacją, czy wzornictwem.

W programie studiów znalazły się takie przedmioty jak: Konsumencka ocena produktu, Ekonomia menedżerska, Zarządzanie innowacjami, Towaroznawstwo wyrobów, Bezpieczeństwo i jakość produktów, Projektowanie produktu.

Po ukończeniu specjalności absolwenci będą posiadali wiedzę  i umiejętności z obszaru designu i komercjalizacji produktu, co pozwoli im na prace w firmach, gdzie design i projektowanie zachowań rynkowych generuje przychód i jest podstawą budowania przewagi konkurencyjnej. Absolwenci będą mogli podjąć pracę w działach: marketingu i sprzedaży, badawczo-rozwojowych, projektowych.


Zobaczcie, co o specjalności mówią jej twórcy:



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz