Design i komercjalizacja produktu to specjalność na kierunku towaroznawstwo na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu. Specjalność tą można wybrać na studiach II stopnia.
Kandydaci na studia muszą mieć ukończone studia licencjackie o profilu ekonomicznym bądź humanistycznym oraz interesować się designem i komercjalizacją produktów.
Twórcy specjalności postanowili połączyć szeroko rozumiany design z podejściem biznesowym. Absolwenci specjalności będą w stanie wykorzystać wiedzę menedżerską w obszarach związanych z projektowaniem, kreacją, czy wzornictwem.
W programie studiów znalazły się takie przedmioty jak: Konsumencka ocena produktu, Ekonomia menedżerska, Zarządzanie innowacjami, Towaroznawstwo wyrobów, Bezpieczeństwo i jakość produktów, Projektowanie produktu.
Po ukończeniu specjalności absolwenci będą posiadali wiedzę i umiejętności z obszaru designu i komercjalizacji produktu, co pozwoli im na prace w firmach, gdzie design i projektowanie zachowań rynkowych generuje przychód i jest podstawą budowania przewagi konkurencyjnej. Absolwenci będą mogli podjąć pracę w działach: marketingu i sprzedaży, badawczo-rozwojowych, projektowych.
Zobaczcie, co o specjalności mówią jej twórcy:
Kandydaci na studia muszą mieć ukończone studia licencjackie o profilu ekonomicznym bądź humanistycznym oraz interesować się designem i komercjalizacją produktów.
Twórcy specjalności postanowili połączyć szeroko rozumiany design z podejściem biznesowym. Absolwenci specjalności będą w stanie wykorzystać wiedzę menedżerską w obszarach związanych z projektowaniem, kreacją, czy wzornictwem.
W programie studiów znalazły się takie przedmioty jak: Konsumencka ocena produktu, Ekonomia menedżerska, Zarządzanie innowacjami, Towaroznawstwo wyrobów, Bezpieczeństwo i jakość produktów, Projektowanie produktu.
Po ukończeniu specjalności absolwenci będą posiadali wiedzę i umiejętności z obszaru designu i komercjalizacji produktu, co pozwoli im na prace w firmach, gdzie design i projektowanie zachowań rynkowych generuje przychód i jest podstawą budowania przewagi konkurencyjnej. Absolwenci będą mogli podjąć pracę w działach: marketingu i sprzedaży, badawczo-rozwojowych, projektowych.
Zobaczcie, co o specjalności mówią jej twórcy:
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz