Logistyka mediów to studia adresowane do osób zainteresowanych mediami, dziennikarstwem i technologiami informacyjnymi. Studia mają charakter interdyscyplinarny i praktyczny. Studenci uczą się rozwiązywania problemów logistycznych za pomocą metod i technik inżynierskich. Nabywają także umiejętności technicznej obsługi kamer, stołów mikserskich, urządzeń mobilnych.
Źródło: buzzfeed.com
Logistyka mediów to studia licencjackie prowadzone zarówno w trybie stacjonarnym jak i niestacjonarnym. Do wyboru są dwie specjalności:
- Technologie Informacyjne Mediów,
- Logistyka i Marketing w Mediach.
Po ukończeniu studiów licencjackich naukę można kontynuować na kierunkach pokrewnych np. dziennikarstwie i komunikacji społecznej.
W planie studiów umieszczono takie przedmioty jak np.: zarządzanie projektami internetowymi, zarządzanie ryzykiem, logistyka przedsiębiorstwa, finanse i rachunkowość, usługi komercyjne w sieci, reklama, kultura językowa, ekonomika środków przekazu, matematyka, prawo prasowe i autorskie.
Absolwenci kierunku potrafią rozwiązywać problemy związane z projektowaniem, budową i funkcjonowaniem wydawnictw, gazet, stacji radiowych i telewizyjnych, nowych mediów. Posiadają wiedzę w zakresie ekonomiki mediów, reklamy, marketingu i zastosowania technologii informacyjnych w mediach. Pracę mogą znaleźć w m.in.: telewizji, prasie, portalach, agencjach reklamowych itp.
Ciekawych rzeczy o logistyce mediów można dowiedzieć się z filmu przygotowanego przez uczelnię, na której kierunek jest dostępny, czyli przez Uniwersytet Warszawski:
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz