Komunikacja wizerunkowa to kierunek młody, ale bardzo popularny. Podczas tegorocznej rekrutacji nie było problemu z kandydatami. Nabór został zamknięty już po pierwszej turze rekrutacyjnej.
Studia na komunikacji wizerunkowej przeznaczone są dla osób, które swoją przyszłość chcą związać z branżą reklamową i public relations.
Źródło: http://www.pcworld.com
Komunikacja wizerunkowa to studia stacjonarne lub niestacjonarne I stopnia (licencjackie) oraz II stopnia (magisterskie).
Przykładowe przedmioty znajdujące się w planie studiów to np.:
- Komunikacja międzykulturowa,
- Projektowanie graficzne,
- Warsztat tekstów użytkowych,
- Badania empiryczne,
- Teamwork i teammanagement,
- Wystąpienia przed kamerą,
- Myślenie projektowe.
Absolwenci kierunku zostają specjalistami zarządzającymi komunikacją i wizerunkiem w różnych firmach i instytucjach m.in.: w agencjach reklamowych, public relations oraz brandingowych, studiach projektowych i graficznych, mediach.
Podobne kierunki studiów to dziennikarstwo ze specjalnością public relations i komunikacja społeczna.
Kierunek dostępny jest na Uniwersytecie Wrocławskim.
Zobaczcie filmik studentki komunikacji wizerunkowej, w którym odpowiada na pytania o tym jak dostała się na studia, co zdawała na maturze i jak wygląda studiowanie na tym kierunku.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz